Οι μαθητές της Δ' τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", δημιούργησαν παρουσιάσεις με θέμα τα ζώα της γης.
Οι μαθητές της Δ' τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", δημιούργησαν παρουσιάσεις με θέμα τα ζώα της γης.
Εκπαιδευτικές εφαρμογές για εγκατάσταση στον υπολογιστή
1) GCompris (εκπαιδευτικά παιχνίδια για εξάσκηση στο ποντίκι, το πληκτρολόγιο, τη γλώσσα και τα μαθηματικά μικρών τάξεων) - Διαθέσιμο για λήψη εδώ
2) Sebran (εκπαιδευτικά παιχνίδια για εξάσκηση στο ποντίκι, το πληκτρολόγιο, τη γλώσσα και τα μαθηματικά μικρών τάξεων) - Διαθέσιμο για λήψη εδώ
3) TuxPaint (εκπαιδευτικό λογισμικό ζωγραφικής) - Το λογισμικό και οι σφραγίδες είναι διαθέσιμα για λήψη εδώ
4) Scratch (εκπαιδευτικό λογισμικό οπτικού προγραμματισμού) - online ή διαθέσιμο για λήψη εδώ
Χρήσιμοι εκπαιδευτικοί σύνδεσμοι
1) Η ώρα του κώδικα - προγραμματισμός για παιδιά
2) Interland - παιχνίδι για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
3) BeeBot online - προσομοίωση του επιδαπέδιου ρομπότ BeeBot
Παιχνίδια για εξάσκηση στο ποντίκι και το πληκτρολόγιο
1) Το χωριό του Άγιου Βασίλη - χριστουγεννιάτικα παιχνίδια
2) Ντύσε τη γατούλα αποκριάτικα
4) Στόλισε τα αυγά, της εκπαιδευτικού πληροφορικής Λένας Τσιαμούρτα
Οι μαθητές της Γ' τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες αφίσες με τις αγαπημένες τους εικόνες, τις οποίες εντόπισαν στην μηχανή αποθήκευσης ελεύθερων εικόνων Pixabay.
Δείτε τη συλλογή των έργων που δημιούργησαν στο Scratch οι μαθητές του τμήματος Δ1 και οι μαθητές του τμήματος Δ2 στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", δημιουργώντας αστείες σκηνές με ονόματα που μεταμορφώνονται! Διαλέξτε ένα έργο, ξεκινήστε την παράσταση με την πράσινη σημαιούλα και μετακινήστε το ποντίκι σας πάνω από τα γράμματα για να εμφανιστούν αστείες εκπλήξεις!